WisWeb
53 resultater funnet
-
Integrasjon av kontakter i NAVI-web inn i Office 365 eller Google Apps for Education
Kontakter i NAVI, både ansatte og elever får integrasjon og konto opp mot Office 365 eller Google Apps for Education. Da vil få en velfungerende epost- og kalenderfunksjon, samt full kontorpakke som man kan tilby både ansatte og elever. Office 365 og Google Apps for Education er gratis, bare utviklingen av integrasjon som koster.
8 stemmer -
Påmeldingssystem direkte på nettet med betalingsløsning
Kunden får en bekreftelse ved påmelding og registrert informasjon overføres direkte inn i Navi for gjeldende kurs. Betaling skjer ved påmelding, eller det utstedes en faktura som sendes kunden. Deltagerlister og kontaktinformasjon opprettes automatisk og påminnelser om kurset sendes til alle deltagerne i forkant av kurset.
32 stemmer -
Kobling registrering og internat-liste
At navi gir mulighet til å legge elevene inn på en internat/romliste som er satt opp på forhånd og hvor det ikke er mulighet for å legge elever dobbelt/feil uten av navi sier fra
21 stemmer -
lage fotogalleri av alle eleve/ klasser/ grupper
fotogallert
1 stemme -
Utvide personaldelen i navi
Det hadde vore veldig greitt å kunne leggje inn næraste pårørande, bilete, registrere eigenmelding, sjukmelding m.v. - for lettare å sende inn statistikk over sjukefråver m.v.
1 stemme -
Behandling av søknader smarttelefon/nettbrett
Ønsker å kunne lese søknader med vedlegg på smarttelefon, og sende avslag eller tilbud om plass med aktuelle vedlegg elektronisk, på en enkel og sikker måte, uten å måtte ta turen til kontoret.
33 stemmer -
Forpliktende svar på tilbud om plass via nettet.
Ønsker at elever skal kunne gi juridisk forpliktende svar på tilbud om plass via nettet. (I tilfelle vil det virke mere meningsfullt å sende ut skjema om angrerett ved netthandel også?)
15 stemmer -
Offline-modus
En offline-modus som gjør at forandringer en foretar hvor som helst i navi uten nettverk automatisk blir oppdatert når en har nettverk igjen
11 stemmer -
Innlogging for elever
Elevene må kunne logge inn og finne informasjon om sitt kurs, sine fag, sitt fravær. I tillegg bør de kanskje kunne levere filer og enkelt kommunisere med andre på skolen.
37 stemmer -
E-post i Navi Web
Jeg ønsker at e-post leses og besvares i Navi Web. På den måten kan vi også knytte e-post til alle kontakter i systemet og se loggen på en kontakt.
26 stemmer -
Kalender i Navi Web
Jeg ønsker støtte for kalender i Navi Web. For meg personlige, et bestemt kurs/fag eller for hele skolen. Den må være bra nok til at det skal være mulig å erstatte kalendre som benyttes i dag.
30 stemmer -
Enklere levering av fil til sentralbasen
Jeg vil fra Navi Web direkte levere fil til sentralbasen uten å måtte lagre filen på lokal disk først. Kanskje kan også min pålogginginformasjon på sentralbasen legges inn i Navi Web slik at jeg slipper å logge inn på sentralbasen hver gang.
21 stemmer -
Ønsker at rapporten "Søknader per linje"
Ønsker at rapporten "Søknader per linje" også skal vise hvor mange av søkandene til en linje faktisk får tilbud om studieplass.
Eks: Linje 1 har 22 søkere med denne linje som 1. valg.
Men skolen gir bare 20 av disse søkerne tilbud om plass.
Da blir det lett for leser av rapport å se at det er 2 søkere som ikke har sendt inn tilstrekkelig informasjon eller at det er andre ting som gjør at søkerne ikke får tilbud om plass.0 stemmer
- Ser ikke forslaget ditt?